Så svårt att bestämma mig..

Jaha då var de en ny vecka igen..
Och idag var de möte
med min jobbcoach som stod överst på schemat. Vis halv tio skulle jag bara där, pratade lite i tio minuter sen fick jag gå igen. Så onödiga möten så de finns ju inte.
Efter de blev de at tåka till kvantum och handla lite. Sen när jag skulle köra hem så svängde jag inom färg-och tapetlagret för att kolla lite.
Och tänkt så otroligt mycket fina tapeter de finns.Vi ha ju fått lov nu till att måla om i köket så tog lite färgprover till de. Sen vill jag ju så himla gärna göra om i sovrummet oxå då de är gul ful färg och tusen hål i varenda vägg, vill ju gärna ha en fondväg med en mönstrad tapet och sen resten i en matchande färg. Är inne åt de bruna/turkosa hållet men vi få se, finns ju som sagt så himla mycket att välja mellan.

Nu kom min älskligen hem så ska prata lite med honom tjinmgeling.


 

 

 



HJÄLP MIG, VAD TYCKER DU??

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

jag hade tagit den svart med guld i? brunt eller vad de är, den vart snyggast :) snygg färgen blev!

2010-09-13 @ 14:22:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

mamma tycker den sista :) och de tkr jag med nu när jag la märker till den :P

2010-09-13 @ 18:13:55
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0