Har två små sjuklingar..

Anledningen till att jag inte har skrivit på några dagar är för att malin och jag startade upp ett litet projekt som sedan blev ett jätte projekt. .
I onsdags började vi med att måla om i fikarna gustavssons fikarum nere vid sjön.
De behövdes verkligen då dom hade en väldigt ljus färg innan och som var riktigt skitig.
e blev en mörkblå färg på väggarn, och de var de enda vi skulle gjort först egentligen.
Men sen blev de att vi målade om alla lister, stolar, bord och bänkar oxå. Men de är jag glad att vi gjorde för de blev hur bra som helst.
Malin målade en stor lax på väggen som blev hur bra som helst och som gjorde de där lilla extra i hela rummet.
Nya gardiner och vaxduk blev de oxå.

Nu längtar jag bara på att jag snart få börja måla om här hemma. Köket är de som står högst på listan.

Har precis kommit hem från lidköping. Jag och älskligen åkte dit för han skulle köpa massa fiskegrejer.
Har hunnit med att dammsuga och även tänt i pannan.

Har en litet sjukling här ocå. Nu har kennelhostan hittat hem till os.
Siri började hosta igårkväll, och gör de idag oxå. Usch, inte roligt nu när snart jakten drar igång. Hoppas att hon e frisk tills dess så vi kan släppa henne.
Skorpan började löpa idag så hon har tikskydd, så himla guillig är hon. Men anar att hon oxå har fått kennelhosta. Hon har börjat med lite små hostningar.
HOppas att detta går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0