Väntar på att golven ska torka..

Då va söndagen här..
Igår var svärföräldrarna här på middag.. väldigt trevligt. De blev ju som sagt lasagne och tycker att den var väldigt god. Vi spelade även lite kort och de va nice.

Idag så ha jag storstädat, vi hade ju 5 hundar som härjade rätt bra igår så de fick bli en ritktig storstädning idag, har sopat under sängen som behövdes idag oxå, gör de närstan varannan dag och ändå är de fullt nästa dag.. inte klokt. Håller på o byta sängklläderna oxå, de är ute på vädring nu så hann med att torka golven. Gött.

Blir nog att vi åker in till stan och hyr lite filmer senare idag och även att vi kanske ta med en varsin sallad hem. Smarrigt.. Bara massa mys ikväll de gillar vi.

Hundarna är rätt slut idag dom ha sovit hela dagen, skorpan ligger som alltid innanför min tröja o sussa sött. Jag har börjat elda oxå, är kallt inne, men de är ändå 15 grader inne.

Ha inga nya bilder idag men de bli lite gamla ist.
Tjingeling


Min baby när han gick på Ryssby:)


VI<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heej gumman! Gud vilken söt blogg du har! vet du hur man gör en blogg med så fina bilder och bakrunder sm du har? Skulle du vilja hjälpa mig med de? PUsss

2010-03-22 @ 09:23:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0