Lördag

Nu är jag här igen, ska försöka uppdatera oftare som jag gjorde i början. Försöka få upp antalet läsare igen.. hade ju ett 30tal innan och nu är de nere på en trogen läsare.
Men kan inte begära annat när jag uppdatera så dålig.

Lördag då jaa. ..
Älsklngen skulle upp kl sex imorse för att åka o jobba, och som vanligt kan jag inte somna om när han har åkt.
Så jag låg o kollade på tv en stund, sen gick jag upp och gjorde frukost till hundarna och sedan till mig.
Sen blev de faktiskt min vanliga promenad på 20minuter.

Sen blev de lite tv-tittande igen och sedan en lång skön dusch..Kom på att vi inte hämtade posten igår, så på med kopplena igen och ut för en liten promenad igen.

Nu ska jag göra färdigt min pasta sallad som jag ska ha ikväll. Få ta och smaka på kycklingen oxå om de går att äta..

Tro faktiskt att jag ska ta och locka håret oxå, sen bli de väl en masa ombyten innan jag har bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll..


Ha en toppen kväll alla!!


Underbart väder de är idag, har saknat solen och värmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0