fredag..

Idag vaknade Casper redan klockan sex..
LIte väl tidigt tyckte jag idag då jag var riktigt trött.. Annars brukar han ju sova till kl sju. Men han låg snällt kvar i sin säng och pratade med sig själv och busade med sin nalle i hela en timme.. så fick "vila" lite till..

Sen gick vi allihopa upp vid sju, sambon åkte iväg men kom tillbaka två timmar senare. Och då hade jag huttit med frukost och Casper hade busat för fullt en timme och somnade på mitt bröst i en och en halv timme.. Blev lite varmt, men var ju så mysigt.. Så blev en timmes sen frukost för Casper idag.

Efter de så tog vi på oss ytterkläder och gick ut, sambon åkte till skogen för att såga ved. Och vi tog och gungade en liten stund sen tog vi en liten promenad. Och innan vi gick in så fortsatte jag på evighetswjobbet jag påbörjade igår. Nämligen att rycka siri och få bort hennes långhåriga vinterpäls. Hann inte mycket innan CAsper blev otålig i vagnen och ville in och busa.
Vi har legat lite på golvet nu i nästan en timme och lekt, annars är de ju alltid gåstolen som hägrar och blev väldigt förvånad när han kunde ligga så länge på golvet. Nu har han åter igen somnat i vagen och jag tror jag ska se om jag kan gå ut med siri och fortsätta rycka henne lite.

Caspers pencilnkur slutar idag och siri ha inte ens fått halva sin kur. Vet itne om jag saka ta och ringa till veterinären sen och kolla om dom ha glömt mig. Deras datorer fungerade inte när vi va där så fick varken betala eller en ny  tid till nästa vecka. Så dom skulle ringa om de.. men de har dom inte gjort än.

få bli lite mobil bilder från i veckan


morgonmys i måndags

 

 
Premiär för att känna på gräs/pinnar(allt skulle inte i munnen, och premiärtur på fyrhjulingen med pappa.


Nu äter vi alltid(nästan) själv på kvällen..

Kommentarer
Postat av: sofia

åh gud så söt! =)

håller med , d är sååå mysigt när dom somnar på bröstet . en stund av kärleks mys

2012-03-21 @ 21:46:55
URL: http://soffanmedco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0