torsdag..

Jaha då var de redan torsdag..
och imorgon bär de av tillSmåland. Sambon har återträff på våran gymnasieskola. de är 5år sen han gick ut. Jag e anmäld men vet itne om jag ska med, tro inte de är några andra som har flick/pojkvänner med sig då dom inte skriver ut att man får ha med sig de. Så får se hur jag gör. De får sambon bestämma om han vill jag följer med eller ej.

Igår var jag på återbesök hos veterinären med siri. De hade inte blivit bra än, så fick nya örondroppar och en ny tid nästa onsdag på morgonen. E de inte bra då så ska dom söva ner henne och spola rent i öronen. HOppas de är bättre!

Annars har de inte hänt mycket alls denna veckan.. Har varit lite smått uttråkad nästan varje dag.

Igår gjorde jag CakePops för första gången. Dom var goda men kunde nog gjort dom hälften så stora. Var väldigt mastigt med en sån. Så jag och sambon delade på en. :P


Nehe nu e de lunchdags för lilleman seen så ska vi ta och åka upp till sambon som e på sjön just nu.





Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

ÅH underbara bilder!Fint har du fått det härinne med!ÅH tack säger Alfred busungen;)

2012-03-22 @ 12:32:49
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Hoppas ni får en riktigt fin lördag i det fina vädret!!

2012-03-24 @ 11:03:35
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0