Paraplysulky

Igår bestämde jag och sambon att vi skulle köpa en lite lättar smidigare vagn som vi kan ha i bilen när vi ska iväg o så, då våran är väldigt klumpig att ta in o ur bilen samt att den tar upp hela vårt bagage.

Så igårkväll åkte jag Casper o linda iväg för att handla mat och gick då in på beginners och testade två vagnar som dom rekomenderade. De blev en chicco liteway. Kändes bra där så de blir särkert bra.

Just nu håller jag på o städar och tvättar. Gör en riktigt storstädning inne på toan just nu. Men fick ta en paus då de var dags för lilleman att sova. Och då fastnade jag här:P

Imorgon ska jag till veterinären med Siri igen. Hoppas inte hon behövs sövas.

På torsdag kommer mammaligan hit. Ska bli roligt. Så imorgon ska jag förbereda en hel del med maten så jag slipper stå på torsdag med de.
Annars blir de nog rätt lugnt idag...


Denna vagnen blev de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0