Blev lite shopping idag igen..

Idag var de ju dags för Mvc besök, hade linda med mig som hade Casper under tiden.
Sen efteråt blev de en sväng till överby idag igen.
En liten sväng på maxi och köpte lite som jag missat igår. Sen gick vi till Deichmann och köpte ett par skor till Casper. Blev byggare bob, hade velat haft händige manny men de fanns inte i caspers storlek så då blev de bob.
Sen gick vi till BR leksaker och köpte en gunga, blev en röd då dom inte hade grön/blå på lagret. Men rött e fint oxå, e inte så himla noga med att ha just "killfärger",. Så får se om vi får upp den till imorgon så vi kan testa nya skorna och gunga en massa.
På vägen hem blev de att vi tog med oss pizza, kebabtallrik till mig..

Imorse så tog jag och dammsög överallt där uppe oxå. Bytte alla sängkläderna och tog och kastade mitt duntäcke som jag haft i ett antal år och där fjädrarna är mer utanför än inne i täcket. Så fick ta ett vanligt täcke men hoppas att jag kanske kan få ett duntäcke i födelsedagsåpresent. Ha en del andra grejer oxå som jag vill ha oxå.



 
Caspers byggare bob skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0