Gästinlägg

Nu har Sofies tvillingsyrra tagit över igen
Jag ville bara dela med er av vad vi gör lite här om dagarna i Småland. Det är jag, Jennie, som tagit bilderna och sen då tagit hjälp av appen Instagram!


Efter mat  och nattning av Casper, blev det en liten salong här. Alla vi systrar skulle färga håret.






Detta älghuvud fick Casper av sin moster Jennie och Stefan. Han gillade den verkligen. Kommer pryda hans rum fint.


Siri


Dags att baka Red Velvet Cake!




Klar!


Casper var mycket intresserad av bakandet.


Var även och grillade korv med jaktlaget idag. Mysigt!


Sist har vi en bild på mig. Och min nya hårfärg.

Tack för mig.
Kramar och ljus.
Jennie



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas du blev nöjd med nya desigen sis!

2012-02-14 @ 13:04:51
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0