Småland here we come

Då var dagen här..
DÅ man far hem till småland, hem till föräldrarna, syskonen..m.m.
Ska vara där tills på söndag. Och utan min älskade sambo, utan mina små lurviga älsklignar. tycker de är så himla jobbigt att vara utan min sambo, han e bäst, min bästa vän. Älskar dig så mycket!!
Siom tur är så har jag med mig Casper ner, inte för att jag kanske kommer att få se så mycket av honom ändå. :P

Med mig i bilen ner så har jag Linda som sällskap, hon är ju oxå från smålandet.
Är skönt att jag fick emd mig någon ner iaf, inte så jätte kul o åka själv och är skönt att någon kan sitta bak hos Casper ifall de skulle vara något.

Blir en sväng ut till Ryssby när vi kommer ner, min mammas jobb och min gamla gymnasieskola. Ska bli kul o komma dit och visa upp Casper. Hoppas på att få träffa många gamla lärare.

Fredag är de en planerad resa till Älmhult och IKEA. De är något jag saknar att ha ikea nära, tog ju bara 20 minuter dit när jag bodde hemma. Så kommer bli lite matstols inköp  och säkert en massa mer som jag inte hade tänkt mig.


Nehe nu vaknar lillfisen.. Får se om jag hinner med något inlägg i helgen med lite bilder. Kanske få bli ett gästinlägg från min tvillingsyster igen som själv bloggar. KOlla in henne Jennsiii, hon gör även bloggdesginer och har gjort min design.



Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

vad kul att få träffa släkten lite =)

2011-10-20 @ 18:59:04
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0