Gästinlägg

Hej!
Nu har jag, Jennie fått uppdraget att gästblogga på min tvillingsysters blogg. Jag som för övrigt sköter hennes alla bloggdesigners :)

Massa mys
Vi kom alltså hit i torsdagskväll och det var efterlängtat kan jag säga. Har inte träffat syster och systerson på ett tag så att komma bort och till dem är bara roligt :)

Förberedelser
Igår blev det att vi gjorde tårtor, som Solli säkert kommer visa er senare, och vi var även i bygdegården för att duka inför dopet som är idag :) Blev jättefint! Jag kommer få det ärofyllda uppdraget att vara fadder till Casper :) Jag ska också tända ett ljus. Solli kommer nog berätta mer om allting detta vid ett senare tillfälle också.
Nu har vi ätit frukost och gör en del förberedelser inför dopet. Solli gör just nu sallad till 54 personer :)

Imon
Men roligt är kort som det brukar heta. Imorgon ska vi hemåt Småland igen och tillbaka till 'verkligheten'.





Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

kul med ett litet gästinlägg :)

2011-10-02 @ 20:59:26
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0