Torsdag

Har varit en lite jobbig natt..
Casper caknade vid tolv och var klarvaken, fick gå omkring med han och efter en halvtimme somnade han. Men vid halv två vaknade han igen och var jätte pigg, gjrode några försök att få honom att somna. Men till slut orkade jag inte, gjorde iordning en flaska ersättning som han fick, men forfarande lika vaken.
Tar och lägger han i våran säng och han ligger och sprattlar och pratar högt(konstigt inte pappa vaknade) Men efter en timme somnade han och sov till klockan 7. vissa tycker säkert inte de låter så jobbigt, men när man är van vid att han sover hela nätterna så var de rätt jobbigt för mig.

Igår hade vi vårt "Tisdagsmys" med hannah, jimmy och lille sebastian...
Och de var våran tur att ha de, så jag hade gjort en köttgryta, som var riktigt god om man får säga de själv. Vildsvinskött, chorizo, bacon, morötter, lök och purjolök, öl o vin i.. Var super gott. Till efterrätt så gjrode jag en Vitchoklad ´glass m. hallon i. Var oxå super gott... Köttgrytan tog slut och nästan hela formen med glass tog oxå slut.

Mobilen...
Kan man våga hoppas på att man få sin nya mobil idag?! Igår kväll var den i jönköping och imorse vid halv fyra så var den i göteborg.
Anlednignen till varför jag inte fått den tidigare var för att skyddsfilmen som jag beställde till inte har funnits på lager så därför så väntade dom med att skicka ut mobilen, jävla idiotiskt tycker jag. Sånt kan man väl ringa och fråga om man vill ha mobilen eller om man vill vänta... Dom hade tagit ett eget beslut. Få jag inte den idag så måste jag väl ända ha den imorgon.


Majskrokar var jätte mumsigt tyckte Casper..


.-...de tyckte även Siri och Skorpan, dom blir helt tokiga när jag tar fram påsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0