Nu e dom uppe...

ljusstakarna...
och stjärnorna. Mys pys, tycker de är så himla mysigt med julen, den enda nackdelen med jul och vintern är att de är så jäkla kallt, snö och slask. Blää.

Blev ju överby med linda igår. Åkte dit vid elva tiden och va hemma vid fem. Jag gjorde ju iordning mina naglar för en månad sen, och igår så fixade jag tll dom. Blev riktigt snyggga(bild nedan) fick även köpt tre julklappar varav den ena va till casper och han godkände den i affären.:D

Sen fikade vi lite och handlade lite blöjor m.m.

På kvällen va linda och mattias här så jag och linda tittade på bonde söker fru.


Idag...
Casper vaknade första gången vid två inatt och var jäätte pigg, men inte hungrig. så i en och en halv timme låg vi i sängen och busade, eller ja, han låg och busade, jag låg och halvsov.
Till slut somnade han om och sov till sju då han va jätte pigg igen och då fick han mat, bus i en timme sen somnade han om i en halvtimme.
Frukost vid tio tiden, och innan dess han jag plocka undan lite, tvätta, vika tvätt, hänga upp ny tvätt, Byta sängkläderna, och sätta upp alla ljusstakar och stjärnor. Ha stjärnor i köket och stakar i resten av huset.


Sen tog jag, casper, skorpan och linda oss en promenad. Casper premiäråkte i sitt delen som vi satte dit. Han tycker inte riktigt om att bli fastspänd men de va  nog roligt att få sitta upp och titta på allt. Hästarna va väldigt roliga. Men sen efter halva rundan så la vi ner han och så somnade han.


Ha suttit och pratat o busat med linda en massa, men nu gick hon hem. så la ner casper i sin säng och tror att han ha somnat, hör ingenting i från sovrummet iaf.

funderar på vad vi ska ha och äta ikväl..?!

Ha en, kanske två julklappar kvar nu, de är skönt. Ha ni många julklappar kvar??

Nu kommer de en massa bilder idag igen;D Tycker själv om när de är massa bilder så hoppas ni oxå gör de

 
casper testade sin gungälg igår, och de gjorde även skorpan.

 
sovrummet

 
Köpte lite blommor igår. Julstjärnan är faktiskt i plast:P

 
Köksfönstret och blomman på tvrums bordet

 
tvrummet

 
naglarna

 
på promanaden


mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh tack, blev verkligen kanon nöjd!

Yes idag skall här julpyntas;)

2011-11-25 @ 10:10:20
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0