fredag

Casper vaknade halv sju imorse,
och då var pappa christian vaken och sa till mig att jag kunde ligga kvar så kunde han mata Casper. TACK!! var så sukt trött imorse, sov en timme till sen var jag pigg och då kom han in med Casper och la han jämte mig. Han somnade direkt, och jag gick upp och klädde på mig. Gick ut till sambon och pratade lite med han och myste lite framför tv:n innan han och siri gav sig av för att jaga.
Snäll som han var så tände han pannan inanna han åkte, va inte så varmt inne imorse= sjukt kallt ute.

Jag och skorpan tog lite frukost i soffan innan Casper vaknade och ville ha gröt frukost.
Efter de kollade han lite på disney channel innan han ville komma upp i soffan och ville sova. Och han sovet fortfarande jämte mig, eller nej nu vaknar han:D

Under tiden har jag och skorpan varit ute och kört in massa ved i pannrummet.. Och myst en massa i soffan.

Idag händer väl inte så mycket..
Älsklinge har tagit ledigt från jobbet tills på måndag. Men han ska åka iväg imorgon och kommer hem på söndag. Få väl se vad vi hittar på till honom på hans första fars dag:) Present köpte jag för några veckor sen. Ingen stor grej men vet han ha velat ha detta länge och tjatat om de.


Nehe nu vill min son ha lite uppmärksamhet tror jag, han ligger och prata för fullt här jämte mig..Vad ska ni hitta på i helgen?

Åh just de, fick ju mobilen igår och är sjukt nöjd med den redan nu. Ta grymma bilder, kommer några här under. Ta lite tid och lära sig skriva sms med touch då jag ha haft tagentbord inann som jag skrivit med.





Första bilden med mobilen, Casper tycker de är väldigt stark blixt på så han blundar på varnda bild som jag tar med blixten.

 
Grötfrukost är smaskens, nästan uppe i en hel smakportion nu.


skorpan, när vi var ute och körde in ved innan.


Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Jaaa blev nöjd med dom bilderna på Alfred så vet du vad vi gör på dagarna, fotar fotar & fotar.hihi inte riktigt så mkt kanske men en del;)

2011-11-11 @ 16:27:21
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0