24+5

Idag vaknade älsklingen vid sex och var hur pigg som helst,
och då samtidigt vaknade även de lilla hjärtat i magen och började busa runt hej vilt.
OCh då gick de inte att somna om, så var bara att stiga upp och göra iordning frukost till hundarna och till mej,
mannagrynsgröt och 2 smörgåsar är standard på morgonen för mej. MÅste ha gröt på morgonnen nu för att hålla mej mätt, annars är jag lika hungrig igen efter någon timme.

La mig i sängen och åt frukost och älskligen åkte iväg för att jaga.
Tittade lite på tv och sen gick jag upp, startade upp en maskin tvätt och vek gårdagens tvätt.
Nu har jag plockat iordning lite, diskmaskinen är igång och tänkte jag skulle ta och dammsuga och torka golven.
Sen bli de en dusch.

Ikväll kommer mamma och pappa upp, dom ska vara här tills på söndag.
Va så längesen man träffade dom nu så de ska bli kul, dom ha inte sett nya huset heller.



Mina små älsklingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0