Ledig..

Efter tre dagars jobb så känner jag vekrligen att jag behövde vara ledig, så är ledig resten av veckan vilket är otroligt skönt och välbehövt.

Ringde till MVC imorse och pratade lite de kan vara foglossning. Hon skickade iaf en remiss till sjukgymnasten som jag ska till någon dag nästa vecka och "lära" mig gå och stå riktigt. Och även prova ut ett bälte som jag har hört ska vara så bra.


Är just nu uppe hos svärföräldrarna och kopiera lite ultraljudsbilder som jag ska skicka ner till min familj i småland så dom oxå får se. Funderade även på att testa svärföräldrarnaas nya bubbelbadkar men kom fram till att de troligtvis inte finns något varmvatten. Hade varit ganska skönt annars.
Annars ska jag bara ta de lugnt resten av dagen...



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

de där låter bra ;) jag vill ha ett eget foto :D

2011-01-20 @ 17:17:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0