"Lilla Julafton"

Idag va de bestämt att vi skulle fira lite mini julafton hos christians föräldrar tillsammans med hans mosters och morbroderns familjer.
Blev hemmagjord tomtegröt och hemmagjort bröd med skinka/ost. mmm sååå gott.

Sen var de dags för att byta julklappar..
Casper fick ju såklart den största högen med julklappar.. Oj vad mycket han fick.. Tänk er då hur mycket han kommer få när vi kommer ner itll min familj.

Jag och älskligen bytte oxå julklappar... Nu fick han ett  par jaktbyxor av mig men han ska få mer när vi kommer ner till småland då jag har mera där nere till honom.
oCh jag fick en Dolce Gusto Kapselmaskin. Hade ju tännkt köpa en sån till han men fick en känsla att han hade köpt en sån till mig. Så den  ha vi provat nu ikväll. .. mumma.

Vi kom ju hem vid halv åtta tiden och då satte sig Casper och grejade med sina nya saker och vi plockade upp alla andra grejer och kaffe maskinen.
både casper och vi glömde bort att han skulle ha mat vid åtta och sen gå o lägga sig. men vid halv nio kom han på de och påminde oss. Han åt hela 350ml välling nu innan han gick o la sig, Få väl kanske börja ge han så mycket nu på kvällarna.. Få se hur länge han sover inatt.
För natten som var, var inte rolig alls, vaken tiotusen gånger och ville ha mat två gånger.

Imorgon drar vi ner till småland vid tolv-ett tiden.. Ska bli riktigt skönt.
Hopppas ni får en toppen jul allihopa. GOD JUL PÅ ER!!!


Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

God Jul & Gott nytt på er raringar! En sådan har vi med Dolce-Gusto..

2011-12-22 @ 11:21:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Liinda

Hehe, Neej du visste väl ingenting om att du kulle få en sån? :P Nu förväntar jag mig iallafall en kaffe bjudning efter jul och när ni har kommit hem! God jul och Hälsa!!

2011-12-22 @ 12:04:45
URL: http://liindaniilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

hihi :D ses snart sis!

2011-12-22 @ 13:06:00
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0