kommentar

Fick en kommentar från min tvillingyster och min mamma om att dom vill jag ska blogga mera.. Men grejen är att jag känner inte att jag ha något roligt att skriva om just nu.

Denna veckan är väldigt lugn.. Inte mycket planrat, eller jag ha ingenting planerat rättare sagt.
Casper är piggare óch gladare än någonsin.. Vi ha fått världens underbaraste son, han äter som han ska, sover heöa nätterna (eller ja, han vaknar ju vid halv fem och ska ha mat men somnar sen om till sju halv åtta) och är alltid nöjd och glad. De är inte ofta han blir ledsen.

Igår drog jag och Liinda(som för övrigt startat en blogg nu, kolla in) in till överby för att handla mat. Vi va iväg i nästan två och en halv timme.. Sköönt att bara gå omkring och ta de lugnt och prata lite.. Så grabbarna va hemma och myste.
Innan vi åkte iväg så körde jag och älsklignen in ett antal lass ved till pannrummet med fyrhjulingen.. Skönt att de är uppfyllt nu så man slipper köra in skottkärror när man väl ska elda för de finns aldrig något inne då.

Måndag och tisdag så va jag och Casper uppe och hjälpte älskligen med de sista packningen av sista fisken för iår, så igår stod vi och rättade till näten som han tog upp. Så idag ska hans båtar upp. Så nu är han ledig fram till mars eller nåt sånt. Så nu ska han vara pappa ledig och jag ska se om jag kanske kan få nån timanställning nånstans med baqra några timmar. Annars ska vi bara vara hemma och mysa hela familjen.

I helgen så är de planerat att min storasyster ska komma upp, men vi får se hur de bli då de pratas om att de ska snöa till helgen, då va hon inte så sugen på o köra.

Oj, de blev visst en del ändå som jag hade att skriva.:p



Eftersom de va mamma och syrran som kommenterat så bli de en bild på dom.
HÄr är mamma med Casper..


Här håller syrran Casper och jag är i bakgrunden.
Syns de att vi är tvillingar?

Kommentarer
Postat av: Liindfa

2011-12-07 @ 12:00:42
Postat av: Jennie ♥

Om du hade tagit en annan bild så skulle vi nog vara lika ;) hahha hatar den bilden på mig! du har ju bättre? hahha ;)

2011-12-07 @ 14:05:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0