11-12-11

Då har de återigen tagit några dagar utna att jag skrivit ngåot här.. Skärpning..
Igår så åkte hela famlijen, svärföräldrarna och Casper faster malin till buddys i trollhättan för bowling och julbord. Men jag tog inte julbordet utan tog en oxfilétoast med champinjon och kantarellstuvning och pommes samt tomatbea. så jäkla gott.. de skulle jag kunna äta ooofta.
Vi blev allihopa väldigt mätta och när vi kom hen vid åtta tiden så va de bara sängen som gällde.

Idag sov vi till halv åtta allihopa. Gött..
Älsklingen är ute och jaga och skulle kolla efter en julgran samtidigt.. Så får se om han kommer hem med n ån eller inte.
De är väl egentligen lite tidigt att ta in gran kanske men vi ska ju inte vara hemma på julafton och några dagar innan samt efter så då vill jag ha in den nu så man kan njuta av den.

Nyss blev jag så sugen på nåt sött så gjorde lite brända mandlar..mumsigt.. är lätt att föräta sig på de och då må jag så jävla illa efteråt så nu fick jag ställa undan dom

Nu när jag sitter här och skriver så springer casper runt i gåstolen och kommer fram till mig eller till bordet rättare sagrt. och börjar dra ner allt som liger på bordet. dags att barnsäkra lite. Igår va han uppe vitrinskåpet och jämte de så ha vi ju en stående hylloa där jag ha massa fina glasskålar och de står inte så säkert längre, tur så ha jag inga skålar på de tv å nedersta hyllorna som casper når så de är ingen fara där än.

  










Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Mysigt med bowling! ja vi har haft en helt underbar spavistelse verkligen!!

2011-12-11 @ 15:48:17
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Helena

mysigt ni såg ut att ha haft

2011-12-12 @ 15:42:17
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja det blir ju så ibland svårt att liksom klaffa med allt;)

2011-12-13 @ 11:46:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0