Underbara helg.

Då är vi itllbaka hemma igen efter en helt underbar helg nere i småland..
Nu har nästan hela min släkt sett vår lilla Älskling i verkligheten.
Och han ha fått så himla mycket fina kläder m.m

Har lite svårt för att skriva just nu då Casper har somnat i min famn. Så de får bli en massa bilder från helgen ist. De flesta bilderna är tagna av min syster Jennie men några e faktiskt tagna av mig ocå.







Min ena moster och kusin





Mys med mormor innan de va dags för hemfärd


Nu fin body som han fick av moster Linda


Mys med moster Jennie


Fick en fin pingumobil till vagnen av mormor som va väldigt uppskattad


Promenad


Pappa och älsklingen bygde ihop de nya köket

 
Gjorde lite bus på pappas nya bil.



Kärlek







Skönt o sova i sin egna säng igen


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Mysigt att komma ner till familjen :D

2011-08-08 @ 18:10:44
URL: http://mammacherie.se
Postat av: tove - emilios mamma

va fina bilder :)

2011-09-06 @ 15:22:45
URL: http://tovediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0