småland..

Hejsan svejsan,
imorgon drar vi ner till de småländska skogarna till mammsen och pappsen och resten av familjen.
var så längesen vi va nere. Och bli Caspers första besök i småland där, halvsmålänning som han är. :)

De är ju en bit och åka, ta ungefär tre timmar ner. så vi få väl se hur de kommer gå och hur många stopp vi får göra.
Förra helgen åkte han ju bil i en och en halv timme i streck och då sov han hela resan så tror inte de kommer bli något större problem.

Han ha fått väldigt svårt att bajsa nu oxå, men han bajsade två gånger igår. Fick tips om att ge honom Semper Bifidus en gång om dagen. De ska tydligen hjälpa mot förstoppning. Så beställde de häromdagen så hoppas på att de kommer idag så han slipper vara så gnällig hela helgen.

Mina läsarsiffror ha stigit uppåt väldigt mycket de senaste och vore faktiskt kul och veta lite vilka de är som läser. Så vill ni få ni gärna lämna ett litet spår efter er :)


Nu har jag en väldigt trött liten Casper som ligger och sover på min mage. ska se om jag kan gå o lägga han i sin säng, sen bli de nog en liten tur med vagnen senare. och så ska jag naturligtvis börja packa ikvääl.. är mycket man få tänka på vi behöver ha med oss när man ha en liten att tänka på ocå.



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sååå fin han är!!

VÄLKOMNA!!! längtar

2011-08-04 @ 13:14:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag läser =) kör försiktigt! Kram från mig

2011-08-04 @ 17:33:28
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ni får det nog mysigt! :)

2011-08-08 @ 12:40:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0