32+5

Jaha, idag har man blivit ett år äldre. 21År..
Vaknade tidigt imorse och fick rosor och presentkort av min älskling. Fick en fin våreld och presenkort av svärisarna oxå. :)

Förra helgen fick jag ju kameran av min familj som jag är jätteglad över, kommer vekrligen att användas flitigt nu när lill*n snart kommer.

Idag vet jag inte om de kanske bli en liten sväng till stan, de pratades om de igår iaf så vi få väl se.


 
Jag förra sommaren..                                                                Och jag i början av april..

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är lika fin detta året som förra :) Grattis...

2011-04-29 @ 11:42:02
Postat av: Maddiz - ett liv i flera delar ♥

Grattis på födelsedagen :D <3

2011-04-29 @ 12:09:34
URL: http://imfreakingouttotally.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag har en tävling inne på min blogg. Sugen på att vara med så tycker jag att du ska anmäla dig i min tävling =) Juh fler som är med juh roligare är det =)

Det är kanske du som blir en av finalisterna och slutligen vinner tävlingen =)

2011-04-30 @ 10:32:13
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0