32+3 Bildbomb

Detta inlägget bli endast en stor bildbomb.. Har inget roligt att berätta som händer denna veckan.
Mer än att jag fyller år om två dagar..
familjen firade mig lite i förskott förra helgen när vi va nere i småland, och då fick jag äntligen en riktig kamera. Så nu är de slut på dåliga mobilbilder:)
Skönt att ha en riktig kamera nu då de snart är dags för lillen i magen att komma ut.

Sätt er till rätta och va beredd på lite bilder:)



32+3


Frille, en av nio valpar.


Storasyster Linda

 
Jag innan de är dags för 1årskalas.

 
Jag och min älskligen!


Bästaste som finns!! <3

  
Av min kusin och hans tjej fick vi låna en BabyBjörn Babysitter, Bilbarnstol, Sele och Babywatcher.
Tack så mycket


Fick hem grejerna från ullared som jag bad syster och mamma köpa.


Hjärtat


Lilla Frida(Eika som hon nu heter) som vi hade med oss hem till Christians moster m. familj
En riktig liten sötnos.


Kommentarer
Postat av: Anna

Om jag såg rätt, var det natusans amningsinlägg på bilden?



Jag varnar dig, dem är skit, är det bröstmjölk kvar på brösten så fastnar dem i bröstvårtorna, vilket gör ont. Speciellt om brösten är ömma och såriga.



Liberos är dem bästa :)

2011-04-27 @ 21:01:54
Postat av: jennie

gu vad bra bilderna blebv :D

2011-04-28 @ 08:58:06
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Marie

Hehe ja. Det blir alltid två frukostar varje dag. Bebisen måste ta otroligt mycket energi ifrån mig på nätterna eftersom jag alltid vaknar upp VRÅLhungrig mellan 4 & 6 varje morgon =P

2011-04-29 @ 10:14:56
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0