29+5 Bildbomb..

Nu bli de en bildbomb frå¨n förra helgen då hela familjen var här.. Bilderna ha tvillingsyrran Jennie tagit. http://jennsiii.blogg.se/


 
                                                                                                              Jag och storasyrran


Jag..


Min älskling, VÄRLDENS BÄSTA!!


Jag bowla, först gick de jätte bra, men sen fick jag alldeles för ont och de gick inte alls.


Nästan hela gänget..OBS! jag gör mig till väldigt på bilden..

 
Storasyster och Jag                                                         Jag och min lilla Skorpan


KOlla in nya barnvagnen..


Siri och skorpan ville ju självklart vara med när de bjuds på chips:P


Dagen efter då de bjöds på mat hos svärföräldrarna.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

så mysiga bilder :) hihi härligt att du länkade mej ;)

bara 69 dagar kvar nu.. roooligt värre!

2011-04-11 @ 10:21:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0