Vaknade kl 6 imorse..

Tänkte att jag skulle sova länge idag..
Men både jag och sambon vaknade när klockan var sex.
Christian skulle iväg och jobba, och jag blev så himla pigg. Tog på mig och gick
ut på en liten morgonpromenad med hundarna, sen när vi kom tillbaka så gick alla tre in och la oss i sängen igen..
Tänkte att jag kanske kunde få sova en liten stund till, men de gick inte. Så blev att jag satte på tv:n
och har legat och kollat på den tills klockan blev tio.
Då blev de upp och hoppa, frukost till mig och till godingarna. Sen var de bara att börja städa och samtidigt försöka jobba ner den gigantiska högen med tvätt som ligger inne på toa. Både städandet och tvättningen har blivit lidande denna veckan när jag har jobbat, har inte haft ork att ta tag i de under veckan.

Städningen är färdig och första maskinen med tvätt är uthängt..nu återstår bara 3-4st maskiner till. Tur att de är sol ute så de torkar någolunda snabbt.

Idag vet jag inte vad som händer..
hade lite funderingar på att åka till överby och handla mat och även ett par jeans till mig själv. Men tro att jag ta de imorgon eller på måndag.

Mamma har alltså bestämt sig nu..
pratade med henne igårkväll och då hade hon nästan helt bestämt sig för att ta valpen,
men nu imorse skrev hon att hon inte skulle ha den. Hon tycker inte att hon har tid till de just nu och då är de ju inte mer än rätt egentligen att inte ta den. Men den hade passat henne så bra.
Aja..


Lägger upp lite bilder från veckan och även en bild från i somras när min syster var här..


Syster och min lilla Skrorpan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0