Torsdag och imrogn är de äntligen fredag..

Då var torsdagen nästan helt avklarad
imrogn är de fredag och sista jobbedagen för denna veckan. Känns allt att man inte varit inne i Restaurangbranchen på några månader, de är nog till och med lite över ett halvår.. Nu börjar man komma in i rutinerna och man kommer in i de mer och mer..
Dagen har gått väldigt bra, min svärmor har ju varit ledig idag(likaså imorgon) så då bli de e ju lite annorlunda för oss som jobba.

Ha ju inte uppdaterat på två dagar..
inte bra av mig nu när jag börjat komma igång med bloggandet igen..
Men i tisdags hände inte så mycket. Jag jobbade på dagen och på kvällen gick jag och sambon ut för att jaga lite. Såg en hel del vilt och blev en bom på en riktigt stor bock. Min sambo har lite väl bråttom ibland med att trycka på avtryckaren.

Igår så jobbade jag ju och när jag kom hem så städade jag iordning lite, rörmokaren skulle kommit och kopplat in diskmaskinen men han kom aldrig. Älskligen skulle iväg och spela fotbollsmatch(1-1) och då passade jag på att baka en morotskaka, men när själva kakan var färdig så insåg jag att jag inte hade grejer till glasyren hemma, så de fick bli utan. Och lika gott va de.. Min sambo fullkomligt älskade den.

Efter allt tjat så gav jag med mig igår..
Har ju fått höra så mycket tjat om att jag måste se "Twilight" filmerna.. Så bad älskligen att ladda ner dom häromdagen och igår tittade jag på första filmen.. Tycker att den var bra och är faktiskt spänd på att få se de andra två. Kanske bli  den andra redan ikväll.

Nu..
Står älskligen och lagar mat, bli väl att jag äter lite jag oxå. Brukar inte äta något på kvällen när jag har ätit på dagen och jobbat med mat så bli jag bara typ "äcklad" av mat och är inte alls sugen på att äta.
Sen efterråt så bli de invigning av diskmaskinen som blivit inkopplad nu ikväll, skönt att de blev ordnat idag när min sambo laga mat, för när han är i köket så används de inte lite disk(enorma högar står alltid och väntar efterår), så de passar alldeles utmärkt..

Ha en treblig kväll allihopa..
Blev rätt många rader ändå, jag som inte trodde att jag hade så mycket att skriva..:P


Litet smygbild på min sambo från i tisdags när vi va ute och jagade
, lite dålig kvalitet eftersom både jag och han nästan småspringer..


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jo, vi läste de sen på nätet.

oh vad roligt att du gillade twilightfilmen ;) de blir ara bättre och bättre :D

rkam

2010-09-03 @ 10:48:08
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0