Onsdag..

Jag börjar väl att prata lite om gårdagens kväll, då de var tisdagsmys. Maten var helt perfekt, den kunde inte gjorts bättre. Både kortspel och idoltittande blev de.. Och sebastian är så söt och så himla snäll (kan ju inte säga annat än att man själv blir sugen). Känner dock att de blev lite för sent, då dom åkte härifrån vid halt ett.


Var lite segt att vakna men när jag efter många om och men fick i mig lite frukost(juicen i gröten bl.a) så blev jag pigg och allert. Åkte upp till svärföräldrarna för att hämta fisk som först skulle levereras. Sen var de jobb från 07,30-15,30. 
Var trött och väldigt seg och ville bara komma hem efter att man har jobbat en hel dag, men då ringer älskligen och vill att jag ska åka och köpa en skottkärra. Och självklart är jag snäll nog att åka och göra de, och tur var väl de för jag fick med mig hem två par skor. Hade ju 50% klubbrabbat som jag var tvungen att utnyttja. :) Och skor tackar man aldrig nej till . 


Vet dock inte förän imorgon bitti om jag behöver jobba, de är lite jobbigt att få reda på de några timmar innan. Jag tycker om att ha saker och ting planerade när de gäller jobb. 
Nehe nu ska jag äta min bönsallad som jag har gjort sen bli de en liten promenad med hundarna. 


Sköna att ha nu när de närmar sig höst och vinter då dessa skor är 
fodrade.. 


Blev även ett par nya stövlar 

Kommentarer
Postat av: Liinda

Skit snygga skor!! var köpte du dom??!

2010-09-09 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0