Ny Vecka Nya Tag..

Klockan kvart i sju var de uppstigning för alla.. dags för att åka och vecka kräftburar. Klä på sig varmt och gjorde i ordning lite goa frallebullar som vi kunde ha framåt förmiddagen..

Vid halv ett kom vi iland med 40kg kräftor som vi fått på de sex länkar som vi veckade.. Jag åkte genaste hem för att byta om och åka in till stan för att handla lite som jag missat igår. Philiadelphiaost, tacochips och potatis var de som jag glömnde att handla och som var tvungen att ha inför morgondagen då de är tisdagsmys:) Köpte även lite underkläder, ett par jeans, ny mascara och en av mina två favvo parfymer..

När jag kom hem så packade jag upp allt och sen kom Malin för att klippa mig, blev så himla nöjd. Tack!!
Och nu är de mat på gång, var så sugen på bruna bönor o fläsk så de bli de till mig, och eftersom min älskade sambo inte tycker om de så gör han potatismos och kokt(hemmagjord) hjort korv.

Sen ska jag göra iordning efterrätten som vi ska ha imorgon, eftersom att jag ska jobba så behöver jag förbereda den idag. Hallonmousse.
Bli ju att jag ska jobba tisdag-torsdag denna veckan. Kan jag inte klaga på, och verkligen inte på tiderna jag ska jobba 11-15,30


Nu bli de en bildbomb av bilder som jag tagit idag.







Haha.. jag i mina fina fiskarregnkläder..

  
                  Syskonen

OCH HÄR HAR NI MIN NYA FRISYR


Kommentarer
Postat av: Liinda

Du blev skit snygg i håret!!!

2010-09-06 @ 18:18:35
Postat av: Anonym

Jätte fin frilla :)

2010-09-06 @ 21:31:35
Postat av: Sofie Torebo

Tack så mycket "anonym" vem du nu är..



Åhh tack liinda, de värmer att höra.

2010-09-07 @ 09:23:25
URL: http://misssoofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0