Måndag..

Jaha idag blev de upp klockan sex imorse, började jobba klockan halv åtta. Fick jobba idag eftersom min svärmor
är sjuk, ska jobba även imorgon.
IDag har de gått väldigt bra, mycket o göra och fullt upp hela tiden.
Och de var rotmor idag som jag självklart var tvungen till att äta, Love It!

Nu när jag kom hem så blev de bara att prata lite snabbt med älskligen o en puss och sen hejdå.
Han skulle iväg och spela fotbollsmatch x2. Stackarna som ska spela match i detta skiit vädret.

Själv har jag städat iordning lite, satt på en maskin disk samt en maskin tvätt.
Nu bli de att vika lite tvätt och sen bli de en varm dusch..

Sen ska jag bara mysa framför tv hela kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0