Liten kort sammanfattnign..

Då har jag åter igen tappat orken till att blogga.

Måndag och tisdag jobbade jag heldagar,eftersom min svärmor varit lite sjuk.
Tisdagen blev de även lite tisdagsmys med hannah jimmy och sebastian.

OInsdagen var jag ledig och åkte till hannah och lilla sebastian, vi hade kvällen innan bestämt att vi skulle försöka komma iväg sista helgen nu innan jakt och sikfiske kommer igågn. Var egentligen våra männ som ville åka iväg lite.
Först var ju tanken att åka till danmark till något äventyrsbad, men då de inte fanns några lediga platser så kom ullared upp som förslag.
Och vi bokade en stuga, fem personer är vi som ska åka och även lilla sebastian såklart.
på söndag åker vi och stannar till måndag.
Så de ska bli kul med lite shopping och komma iväg lite. Blivit så sugen på att åka till ullared nu när serien börjat igen på tv.
På söndagskvällen så bokade vi en badtunna så vi verkligen kan slappna av allihopa.

Torsdag, igår var jag ju på massage. Fick ett presentkort i julklapp på en helkroppsmassage som jag nästa hade glömt bort. OCh kände att jag vekrligen va i behov av de.
Och de höll min massör med om! Jag hade inte en enda muskel som var som de skulle. Var spänd precis överallt och hon hade de inte lätt med att få mig avslappnad och som de ska vara.
Roligt ocå att höra att hon tycker jag är väldigt vältränad, då jag inte ha tränat (förutom promenader)på över två år.


Idag känner jag mig inte alls bra i min kropp, har ont precis överallt och känner mig väldigt yr.
Ska ta och gå och lägga mig lite.

Men har varit duktigt som har satt igång två maskiner tvätt och hängt upp en av dom, en diskmaskin är färdig och jag har rensat ur min garderob lite.

Ikväll ska jag jobba, får väl se hur de kommer att gå med min yrsel och allt.
Börjar klockan 19,30, tro dock inte att de bli så sent då jag har för mig att de bara var mat som skulle serveras.


ÄLSKAR!!!


Kommentarer
Postat av: julia

följa varandra med bloglovin? :D

2010-10-31 @ 17:02:13
URL: http://endastbild.blogg.se/
Postat av: gessica

söt blogg:D

2010-11-03 @ 22:23:40
URL: http://ddroogad.blogg.se/
Postat av: gessica

söt blogg:D

2010-11-03 @ 22:24:18
URL: http://ddroogad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0