Impulsivt..

Igår morgon blev de ju kräftburarna för mig och älskligen, vi fick sammanlagt 150kg kräfter. De är inte dåligt de.

Vid 4tiden
tog vi tillsammans med svärföräldrarna och malin ett litet inpulsivt beslut att åka till buddys och bowla och äta.. Alex och Felicia var inte sena med att hänga på. Så snabbt hem och byta om då vi hade en timme på oss att vara där.

Väl där så började vi med att bowla en timme, de blev tjejerna mot killarna. Då jag brukar vara en hejare på att spela bowling så gick de inte att jämföra med gårdagen, de gick så himla dåligt.. Inte alls roligt:( Sen efter bowlingen blev de mat. Till förätt tog jag vitlöksbröd(som för övrigt inte alls va goda) och till varmrätt tog jag Knaperstekt Kyckling med dragon risotto och rotfruktschips. Va väldigt gott men hade önskat mej en stor sallad till de.

Efter vi hade ätit klart så åkte svärföräldrarna hem och vi andra fortsatte till O'learys. Klockan var nog inte mer än sju och vi va alla lite i gasen.
vi hade så jäkla kul(eller jag hade de iaf) bara satt och pratade och hade allmänt trevligt med massa drinkar, öl och shots.

Vid halv tolv kom vår skjuts hem och egentligen kände jag inte alls för att avsluta kvällen redan men när vi väl satt i bilen så kände jag att de var nog rätt bra att vi åkte hem. Var hemskt trött efter att ha varit vaken sen kl sex på morgonen.

Imorse mådde jag  kanon, vilket jag verkligen inte trodde att jag skulle göra. Eftersom att jag drack en del och inte brukar dricka så mycket. Men jag mådde kanon och gick upp och bytte sängkläderna och började städa. Sen kom Malin och tjatade lite. Och efter mycket om och men så gav jag med mig och åkte och köpte pizza till alla.

Nu har jag och malin kollat på en film After Life hette den. Var väldigt seg och itne den bästa filmen jag sett.
Älsklingen är ute och jagar, tackade nej till de idag. Kände att jag bara vill vara hemma och ta de lugnt. Ska kolla på Ensam mamma söker när de börjar om en timme.

Nu bli de en liten bildbomb från igår.


Såhär såg jag ut..



     
Gänget som var med på kvällen: Alex, Felicia, Malin och Chrille(älskligen)






Kommentarer
Postat av: johanna

kolla gärna in min blogg

2010-10-10 @ 18:48:34
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0