Äntligen lite helg och ledighet..

Då var den efterlängtande fredagen här..
Har jobbat idag, varit väldigt lugnt och vi har fått städat i köket.. Fick så mycket beröm idag av min chef och då är de extra rolgit att jobba. Nästa vecka bli de nog inget jobbande för min del, rätt skönt.. Men bli väl att jag få återgå till mitt "andra" jobb, kräftfiske:( Har varit rätt gött att vara ledig från de..

Gosade med lilla sandra..
Efter jobbet åkte jag hem till svärföräldrarna där min älsklig var.. Skulle ta lite kort på lilla Sandra. En liten labrador valp på 8veckor, 1 av alla 11 dom var i hennes kull. Svärmor som ha alla valparna. (Finns några kvar om någon e intresserad).
Mamma är ju sugen och igår hade hon tackat nej, men ringde till henne på lunchen idag och då fick jag henne till att ändra sig. Så nu väntar jag på besked om hon ska eller inte ska ha den lilla godingen. Har ju alltid varit hennes dröm så tycker absolut att hon ska.. och jag har sagt att jag kan ta hand om den tills den blir lite ädre och kan sköta sig lite mera själv och inte behöver riktigt så mycket uppassning.
Hon har denna kvällen på sig att bestämma sig.. så vi får se hur de bli:)


Fotboll. ..
Har precis kört iväg Älsk och Alex till fotbollen som dom alltid har varje fredag.. Efter de skulle dom nog till en kompis och kolla på matchen som är på tv, Sverige-Ungern.
Egentligen ville dom varit här men de satte jag stopp för. Vill vara hemma och ta de lugnt, tro att jag ska sätta på den andra filmen av Twilight..


Nu ska ni få se på en söt liten Sandra..


Massa gooa pussar..


Va lite svårt att få bra bilder på en hel vild valp..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0