Vad tycker ni?

jaaa...då sitter den äntligen där, den som jag så länge velat ha.
Igår var jag ju och fick mina efterlängtade jordgubbar inristade på min kropp för alltid.
Sara föjde med mig till mean tattoo som ligger i trollhättan. En ganska så nyöppnad tatueringsstudio som var rikitgt fin.
Var ju lite skeptiskt till stället jag hade valt att ha den på först, men när stensilen satt på plats så var jag supernöjd med valet av plats.
Den tog nästan tre timmar(tro jag) att göras, mycket små detaljer. Tyckte redan den var asfin när bara konturerna va gjorda, och de färdiga resultatet är grymt bra.

Idag är man lite smått handikappad, väldigt stelt o lite ömt är de. Har sovit lite dåligt inatt, försökt att ligga så stilla som möjligt, man är ju allt lite små rädd för att den ska "gå sönder". Ligger ju vanligtvis på mage eller på högersidan och kunde inte göra något av de. Men men.. sånt man få ta när man ska vara fin:)

Tack så mycket Mattias(meanline.se) för de otroliga jobbet!

Nu kommer de lite bilder som sara tog.










Kommentarer
Postat av: emma

Jaha okej , men vad fint det blev iaf?! :)

hoppas att du hade en trevlig dfag igår då?

2010-05-14 @ 11:51:35
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: emma

Skönt att du blev nöjd då :)

sjukt bra jue ! :)

vad har du för härliga planer tills i kväll då?

2010-05-14 @ 19:09:39
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: tacktack :) ändrade till en annan header nu ^^.



kram

2010-05-15 @ 22:44:23
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0