Shopping..

Tänkte jag skulle överraska älskligen idag medans han var på sjön, genom att komma upp med lite frukost och göra iordning alla hans nät som han inte hann klart med igår. Så när han gå upp vid halv sju så gick jag oxå upp och grejade lite och gjorde iordning mig. Och vid halv åtta så åkte jag upp, och vem troi ni jag möter?! Joo tro ni inte att han själv står och rätta till dom och aldrig hade åkt till sjön. gahh..
Men han blev glad ändå (och jag med, var rätt många nät som skulle göras och de var mindre än hälften kvar) så jag tog över hans jobb så åkte han till sjön för att hämta upp mera nät.
Jag höll nog på i en och en halv timme innan jag var klar och åkte då hem för att byta om och åka in till stan för att handla lite.
Skulle ju framför allt handla mat, men blev en del annat oxå.
HIttade ett par skor, hundgodis och ett utställningskoppel till skorpan.
Och som vanligt glömde jag inhandlingslappen men tro jag fick med de jag skulle ändå..och lite till:P
ÅKte och tankade  bilden samt tre bensindunkar till älskligne.

Och nu sitter jag här och har plockat in allt och till och med hunnit med och dammsugit.
Fick mina jeans på posten idag som syrran hade postat igår. Skickade bud med henne på ett par jeans på trend house. Saknar att inte den affären finns här uppe.

Ikväll blir de att åka på "ring"-träning med Skorpan. Bli ju utställning för henne den 6juni så då måste vi träna lite innan dess.

Dagens middag: hemmagjord pyttipanna.. mumsigt.











Kommentarer
Postat av: eemma

hahah , jo men det är lugnt ! :)

nej jag är inte riktigt nöjd med den. jag tyckte att den blev för liten :(



Allt bra med dig hoppas jag ? :)

kram

2010-05-11 @ 15:26:06
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: moa

Jag har fått en massa kläder från min kusin som jag har lagt upp nu ;) Känner mig bortskämd haha men det är roligt att bli överraskad med en påse kläder!

2010-05-11 @ 20:25:58
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0