SHOPPING!

Idag har vi vekrligen shoppat loss..
Vi åkte runt halv elva tiden, vi åkte först till överby för att beställa en soffa, nästan så vi köpte nya köksstolar oxå men de bestämde vi oss för att vänta lite med.
Nästa stopp blev i Uddevalla, Biltema närmare bestämt. Där blev älskligen som galen och shoppade loss ordentligt. Kul och se honom handla, han som alltid hatar att gå i affärer annars.

Efter de så blev de en sväng inom JYSK, där köpte vi en ny byrå till hallen. De hade vi verkligen inte räknat med men de behövdes verkligen. Är så trött på allt som ligger på golvet, så nu är de problemet löst:)
Sen gick vi till en leksaksbutik, där köpte vi en present till Christians kusin Lina som fyller 3år. Kalas på lördag så då va vi tvungna att hitta något, vi visste inte alls vad vi skulle köpa men när vi kom in där så hittade jag genast en perfekt present till henne. :) Tro mamma Sara kommer använda den mest;)
Efter de så blev de elgiganten och även jula där vi handlade lite, nytt toalettlock bland annat. Jättefint som de kommer bild på nedan.
just de, systemet får vi inte glömma. Första gången jag och älskligen gick därinne tillsammans:) Två fulla påsar blev de.
Sen blev de självklart en sväng inom McDonken för en liten lunch.

JIsses..vad varmt och skönt de har varit idag, nu är de verkligen snart sommar på riktigt. GÖTT!!

Ikväll ska min sambo spela match så då bli de att man hänger med och kolla på de.







Kommentarer
Postat av: moa

Nu har jag lagt upp del 2 i min new york resa ;) och det är shopping och en massa kläder!

2010-05-19 @ 19:47:22
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: moa

Nu har jag lagt upp del 2 i min new york resa ;) och det är shopping och en massa kläder!

2010-05-19 @ 19:48:07
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

Haha fett coolt toalock ;) !

2010-05-20 @ 17:11:07
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

SV: Tack som frågar, jodå det är bra sj :D ?

2010-05-20 @ 17:55:52
URL: http://quiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0