Hittar ingen ...

...motivering till att skriva längre..
tycker inte jag har något att skriva om nu längre, även fast jag ha så mycket för mig om dagarna.

Sara kom innan idag och fikade lite och kollade på den nya ommöbleringen, alltid lika trevligt att umgås med henne.
Efter de så åkte jag upp till min äålskade sambo och hjälpe han med en masssa saker. Vi kollade även grisåteln, vi var ju ute igår och såg vildsvin men fick inte något riktigt tillfälle till att skjuta den. Han ska ut ikväll igen och tackade nej till att följa med ut. Men skulle inte förvåna mig iaf dom skulle skjuta något ikväll nu när inte jag hängde med. Aja..
Imorgon ska jag in och köpa nya köksstolar till bordet jag köpte i lördags. Ska inom systemet oxå, känns fortfarande lite konstigt att kunna gå in där och handla skälv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0