Hemma igen..

Nu är jag hemma igen efter en långhelg i småland hos föräldrana. Åkte ner i torsdags och kom hem idag.
Gick upp vid sju imorse så jag skulle komma iväg tidigt så inte hela dagen gick till spillo.
De är hela 27mil hem och tar nästan 3timmar att köra. Denna gången sov Skorpan hela vägen så bestämde mig för att inte stanna, och de känns vekrligen i min rygg som är helt paj nu. Men är huvudet dumt får kroppen lida som min bästaste vän Linus säger.

Har verkligen haft en underbar helg, har fått träffa lite gamla vänner och framför allt har jag fått träffa min bästaste vän Linus. Med han kan man inte ha tråkigt. hoppas vi ses snart igen.

Igår hade jag ju tänkt att åka hem, men ist blev de en sväng till IKEA(fick ju 600kr i presentkort) och blev även en sväng till Mattias(Kusin)  och Veronica samt deras lilla Ville. Han var såå söt!!
På kvällen blev de att kolla på fotboll när syrran spelade, dom vann med hela 16-0. Yeahh..

Eftersom jag inte har så mycket ork till att sitta och skriva vad som hänt i helgen så kommer jag lägga upp massa bilder och låta dom tala för sig. Bilder från kalaset i lördags, vad jag har fått för något och även de jag köpte på IKEA.

                                             


Dukningen

  

Så här såg jag ut denna kvällen


SYSKONEN!
    
Jag och Jennie med våran kusin Malin


Hela huset var fullt med folk.

Mitt kusinbarn Robin och hans tjej Sandra

 
Skorpan var väldigt "mammig" hela kvällen


Underbara vännen Linus







Presenterna jag fick:

      

  


6st kaffekoppar i varje färg.





  
Djupa och platta mönstrade tallrikar
(6av varje)


Dessa blommor och en låda bananer+4öl fick jag
av min vän linus.




IKEA:




Nya krukor och blommor till sovrummet


bordsstrykbräda och gardinstänger till köket


... tyget som ska bli gardiner till köket.

  
Bricka, påslakan, grytlappar och bordstabletter

     
Servetthållare, 2stölglas(har 4innan) och stor värmeljus


köpte till 6 såna här skålat till tallriksservisen


Kommentarer
Postat av: M A L I N |--| E

SVAR: nja, inte så mycket. självdå? :)

2010-05-03 @ 16:17:43
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Jennie

hej syster.

kom hem snart!

2010-05-03 @ 17:39:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu har jag gjort mitt första svar på tal hehe :)

vad tycker du om det? skötte jag mig bra? :P <3

2010-05-04 @ 17:58:06
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu har jag gjort mitt första svar på tal hehe :)

vad tycker du om det? skötte jag mig bra? :P <3

2010-05-04 @ 17:58:07
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0