Var ett tag sen..

Har inte bkiggat på..
Nu har jag inte varit här inne och skrivit på två dagar, jag har helt enkelt inte orkat. Internetet har blivit så segt så man orkat knappt sitta och vänta på att sidorna ska komma upp, de är slutet av månaden och nu får man sota för att man ha laddat ner lite för mycket.. :(
Som tur är så är snart denna månaden över.

Hjälpte Christian igår..
Fick följa med min sambo christian ut på isen igår och hjälpa han med att väcka näten, han är ju "dödligt"(enligt honom) sjuk och mår så dåligt och de är så synd om honm. Varför få de aldrig vara så när jag är sjuk. Då är de då ingen som tycker synd om en.. jaja.. inte ofta han är sjuk.
Igår när vi var färdiga på sjön så orkade varken jag eller han laga någon mat, så jag satte mej i v40 och drog först iväg till Vänersborg för att gå på apoteket och köpa halstabletter och nässpray. Sedan gick jag inom Hemmakväll och hyrde tre filmer, bla den nya Wallander-Vålnaden som vi såg på igår.
Sen åkte jag och köpte med pizza och en kycklingtallrik.. riktigt gott var de..

Mys..
Idag har de bara varit en massa mys, var längesen  älsklingen inte skulle upp tidigt för att jobba. Så de var riktigt gött att han var hemma idag, och de behövde han nog oxå, för varken jag elelr han ha sovit så mycket inatt då vi haft en hund som inte mått så bra och ska spy hela tiden. Och hon är inte så glad på oss idag för att hon fick sova i sin lilla säng på golvet hela natten ist för i våran säng som hon brukar göra. Men imorse vi sju-åtta tiden kom hon uppsmygande i sängen och la sig mellan mej och Christian och gosade verkligen in sig och tog ett djupt andetag och somnade. De tyckte hon var riktigt skönt, hon har nog inte sovit så mycekt inatt hon  heller eftersom hon fortfarande ligger och sover och knappt vaknade när vi sa de magiska ordet M-A-T.

Helgen..
Vet inte vad som händer i helgen, men nästa helg ska vi åka hem till småland och träffa min familj. Pappa fyller år så då ska vi hem och fira honom.

Ha dock dåligt med nya bilder idag oxå så få väl lägga in lite gamla bilder,.
Tjingelign


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0