Söndag

Åhh skrev precis ett perfekt blogg inlägg långt och bra.. men så försvinner allt.. gahh

Gårdagen blev väldigt lyckad, dock inte för mig som fick åka hem tidigt från tjejkvällen hos sara eftersom min huvudvärk va väldigt enorm.
åkte hem la mig i sängen och förökte sova, men de går vekrligen inte. huvudet bara pulserar och gör så otroligt ont, efter några timmar lyckas jag ädnå att somna. och vaknar då jag hör massa ljud på tv av den som vann. Missade ju melidifestivalen men fick iaf se vem som vann (huvudsaken) såg på mobilen att älsklingen ville bli hämtad så va bara att försöka ta sig ut till bilden och driva och hämta honm. Skjutsade honom till martin som tydligen hade fest, men babt kom hem rätt tidigt därifrån.. gött

Huvudvärken ha fortfarande inte velat ge sig men den ha avtagit lite så de är skönt.
Ha hunnit med och städa lite, torkat golv och diskat.
Nu ska jag försöka göra mina tre mössor som jag ha på besatällning, helst ska dom vara klara till imorgon men de tror jag inte at tjag kommmer att hinna med.

Idag bli de en rikitg mysdag med min älskling!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0