proppmätt.

Nu har jag och baby ätit middag, idag lagade vi vår egna mat. Fanns färs över sen igår så älskligen ville ha hamburgare medans jag ville ha spagetti och köttfärsås, vi delade broderlig och varsin måltid fick vi, och oj vad gott de blev.. och mätta blev vi oxå.
Nu sitter vi och kollar på "halv åtta hos mig" så jag försöker blogga lite samtidigt..

Innan vi började med maten så va malin här, hon skulle öva lite på christian. Han fick faktiskt lite frisyr denna gången, de ha jag aldrig sett honom med.. men fin blev han:) under tiden så gjorde jag färdigt skorpans tröja som jag började med igår, den blev faktiskt riktigt fin, ska bara gör armar på den sen e den helt färdigt, kommer lägga in en bild på den sen

Pratade ju innan i förra inlägget om att jag skulle åkt till överby och lämnat CV på en restaurang, men eftersom dom hade tagit bort annonsen så åkte jag aldrig in dit. Men snäll svärmor som man har så hade hon varit där och hört med dom om dom hade anställt någon på den tjänsten men de visste dom inte.. så dom hade sagt att jag skulle ringa dit på fredag då den personalansvarige skulle vara där och sen åka dit med mitt CV och prata med dom.. man kan ju bara hoppas på de bästa, den tjänsten verkade verklingen bra oxå, varierande arbetsuppgifter och perfekta tider, aldrig längre än till åtta och även helger. De skulle passa mig perfekt. Så tack svärmor för att du kollade upp de. och så e de bara till att hoppas.

nehe nu ska jag kolla på stjärnkockarna som började precis..

tjingeling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0