överbydags..

Då har man kommit hem från överby, och allt ha gått bra. Fick handlat de jag skulle, dammsugaren är inlämnad och CV är lämnat..

Så nu har jag plockat upp allt, börjar elda igen och grejat lite med allt möjligt. Nyss kom älskligen och alex hem men dom åkte lika fort, dom va ju tvungna att åka till systembolaget(vilket jag kan göra om en månad:))

Är lite besviken idag men de är bara att ta nya tag.
Är därimot glad att snön börjar försvinna och att gräset börjar komma fram, men de som är de dumma med att snön börjar försvinna är att man ser precis vart hundarna har gjort sina behov och de är ruskigt äckligt.

IKväll så har tydligen älsk bestämt att vi ska till alex, känner inte alls för de, känner inte för någonting längre. vet inte vad de är som har hänt med mig, känner mig almänt nere och tråkig.

Nu kommer iaf lite bilder som jag tagit under dagen

Tjingeling


Köpte denna boken, som kostar149kr men med ica bonuscheck bara 25kr:) 


Här är jag när jag ska åka in och handla


Fick precis se inbjudningskortet som syrran hade gjort.



Kommentarer
Postat av: bexie

sv, hej, ja det är bra med mig :) hur är det själv?

2010-03-19 @ 15:32:15
URL: http://rolfmao.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej hej. jo det är bara bra, det är ju helg!

HOppas du blir på bättre humör och får en bra helg.

:)

2010-03-19 @ 15:56:22
URL: http://madeleinecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0