Nu ska ni få veta..

50 saker om mig

1. Fullständigt namn: Sofie Marie Torebo
2. Ålder: 20 (i april)
3. Vart bor du: Vänersnäs
4. Bor tillsammans med: Sambo Christian, Siri och Skorpan (Hundar)
5. Husdjur: Hundar
6. Färg på ditt hus: Tegelfärg
7. När är du född: 29 April 1990
8. Vilket år tar/tog du studenten: 2009
9. Något jobb: Ne arbetslös:(
10. När ska du sova ikväll: När jag e trött
11. Duschat idag: Japp
13. Kramat någon idag: Ja min goa sambo
14. Pussat någon idag: Japp min sambo
15. Vad har du ätit idag: Macka (frukost)
16. Dagens kläder: Legging grön tunika.
17. Dagens smink: Fundation, puder, rouge och mascara
18. Dagens sötnos: Christian (SOM ALLTID)
20. Dagens roligaste: hmm skorpan och siri
21. Har du många vänner: Jag ha dom jag behöver.
22. Hur många har du kysst: vem räknar?!
23. Vem kramade du senast: Christian
24. Hur många har du haft sex med: "hemlis"
25. Hur många har varit otrogna med dig: INgen som jag vet
27. Har du pojk-/flickvän: Jaa SAMBo
28. Vem pratade du i telefon med senast: Christian
29. Vem fick du senast sms ifrån: Mamma

FAVORIT

31. Film: hmm tro jag aldrig ha sett en hel film.
32. Låt:
Lyssna på de mesta
33. Mat: Kykling
34. Dryck: Frugårdens Vatten
35. Färg: Svart, grön, blå
37. Stad: svårt...
38. Land: Grekland
39. Ämne i skolan: inget.. går inte i sån skit längre:P
40. År: What??

SENASTE
41. Personen du tänkte på: Christian
42. Personen du kysste: Christina
43. Gången du spydde: För två veckor sen då jag skulle torka upp Siris spya.
44. Gången du grät: Vet inte..
45. Pizzan du åt: äter inte pizza. kycklingtallrik
46. Gången du var i Göteborg: För någon månad sen med Sara
47. Gången du var i Stockholm: Aldrig
48. Gången du var full: kommer inte ihåg..
49. Gången du var hög: Never
50. Personen som såg dig gråta: Vet itne.. älsklingen kanske


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack tjejen. hoppas din helg blir bra den med!

2010-03-20 @ 11:08:54
URL: http://hannathiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0