...matdags..

Jag och baby åkte in till stan för att handla lite till vårt tisdagsmys som ske imorgon, denna veckan bestämde älsklingen hela menyn som vi ska bjuda på. Prata mer om de imorgon.

Nu sitter jag och väntar på att min paj med chorizo, bacon, rödlök, svampinjoner och fetaost ska bli klar, till detta ha jag gjort en kall god sås och även två sallader.. mums mums. Få se om pajen går att äta, lite påhitte på vad som skulle vara på.. ska bli spännande. Älsklingen är uppe hos svärföräldrarna och greja med sin motorsåg. Men snart kommer han hem för att mysa resten av kvällen med mej.

Ska se  om jag kan ta lite bilder på maten sen så ni få se hur de ser ut och även höra om de gick o äta eller ej.
Tjingeling<3

ÄLSKAR DIG HJÄRTAT!! (Bilden är tagen på nyår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0