home alone..

Ja då var de lördag... dagarna ¨går så grymt fort allts, helt sjukt.
IGår var vi ju hos Alex och Felicia, linda och mattias var oxå där och där blev vi bjudna på god kycklingwok med ris(något liknande som jag gjorde dagen innan) de va gott:)
Vi var även hos sara, timmy och de små trollungarna Linnea och lina-alltid lika busiga. Christian skulle ju prov jobba idag och köra skogsmaskin som timmy hade fixat åt honom. Älsklingen var allt lite nervös igår, men idag vet jag dock inte, men han kan ju de där såå tro de kommer gå toppen bra idag. vet inte hur länge han ska jobba, så jag e hemma själv hela dagen med gangstrarna. Tänkte ta mej en promenad med dom snart, dom ha busat hela morgonen så dom e trötta nu.

Ha som vanligt städat lite idag, alltid lika gött när de är gjort på morgonen. Tvättmaskinen går för fullt, tycker jag alltid tvättar men den där tvättkorgen fylls bara på hela tiden. Ska ta o byta sängkläderna oxå sen,så de är nya lakan när vi ska sova ikväll, så gött o krypa ner i en nybäddad säng.

Senare idag ska jag göra lasagne som vi ska ha ikväll när baby kommer hem. Kankse blir så man bjuder hit några oxå, få höra med min andra hälft vad han tycker.

Nu blire gos med hundarna..
Tjingeling



Bilden är från första gången jag va uppe på
vänersnäs!


För några år sen i sommarstugan i sölvesborg
KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: jennifer

de är as bra med mig, själv då? kram

2010-03-20 @ 18:22:04
URL: http://fiixad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0