hjälpt älsk..

Igår hade vi ju "Tisdagsmys" och allt va jätte bra, maten va god och vi hade super trevligt.. och vi vann nästan hannah:)

Idag ville älskligen att jag skulle hjälpa honom på sjön och vecka näten, ta upp och lägga i nya.. och snäll som man är (har ju inget annat för mig ändå) så följer man med. Vi började inte förän halv nio så de va gött ändå, ha inte svårt att komma upp ur sängen men gött att ligga kvar med älsklige o gosa, de är inte ofta han e hemma om morgnarna.
Och de gick hur bra som helst ute på sjön idag, inga krångel eller något, allt gick snabbt och enkelt..härligt.
Nu skulle vi åkt till överby med dammsugaren men framför allt skulle vi inte för att jag skulle lämna CV till en restaurang som sökte folk, men när jag gick in på arbetsförmedlingen(för att läsa på lite mer om vad jobbet innebar) så fanns inte annonsen kvar. Så vi bestämde att vi inte skulle åka in idag.

Nu har jag suttit och pratat med syrran över msn och försökt bestämma lite över vad vi ska bjuda på när vi fyller 20 då vi ska bjuda släkten på kalas:) Tycker de alltid är lika svårt att veta vad man ska bjuda på, men tro nog att vi kom fram till något bra.

Ska försöka komma på vad vi ska ha och äta härhemma idag oxå, inte lätt, ha så svårt att komma på mat nu för tiden.. vet inte vad de är med mig, men ha inte den stora gnistan för mat som jag hade när jag va mindre.. konstigt.


Såhär ser de ut när vi vecka näten... eller när Christian gör de..


.. jag däremot låg på snöskotern och lapade sol:)
(de va för jävla ful bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0