förkyld..

..igen..
Jaha då va denna jäkla förkylning tillbaka, och bara för att jag pussade min sambo igår.. gah.
Har inte pussat på Christian nu när han har varit sjuk, men igår så gav jag honom en liten puss och tro ni inte att baciluskrena hoppar rakt över och ger mig hans förkylning över natten.. Helt otroligt..
Hostan är dock lite bättre idag men absolut inte bra, och ovanpå detta har jag fått ont i halsen och förkyld.

Mat.
Nu har jag och älsklingen ätit korvstroganoff m ris, blev faktiskt riktigt bra.
Tog en powernap på en timme innan när vi kom hem från stan, vi va innen och lämnade fisk och lämnade även tillbaka filmerna som vi hade hyrt, sprang in en snabbis på apoteket och köpte ipren som vekrligen va behövligt för mitt huvud har varit i sprängningsfas hela dagen. usch..

Snart bli de en dusch men först ska jag hj'lpa älsklingen att sy lite nät, vi ha hållt på hela dagen med de typ.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Tack så mycket:)

Okej, jag tycker det funkar riktigt bra, det där värmeskyddet!

Ha en bra dag:)

2010-03-30 @ 11:43:13
URL: http://saowi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0