christian ska göra hamburgare...

så nu står mina fyllda vaniljbullar i ugnen, dom kommer o bli riktigt smarriga. Christian älskar dom.. Nu står han och ska göra färsen till hamburgarna, vi få väl se hur de går, jag blev utkörd därifrån nu, jag fick inte alls stå o kolla på eller kommentera de han gör. Men snart kommer han att komma hit o fråga mig hur han ska göra.. nu skrek han precis o frågade hur mycket lök han ska ha.. han e bara för underbar.. tihi..

Hannah och jimmy ska komma kl 18,00 så då måste han vara färdig..

Nu kommer lite bilder som jag tog precis..


Enligt mig-den bästa handkrämen


Bullarna på jäsning..

..och så här smarriga kommer dom att bli:)


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0