Älsklinge kom hem med jobb..

Christian kom hem för några timmar sen och hade med sig massa nät som han hade beställt, så de var bara att börja göra iordning dom.. en sisådär 30-40 nät.. inte de roligaste jobbet men de gå rätt fort att göra iordning.. så nu blev jag precis klar och ha busat lite med skorpan och siri-piri..
Skorpan e lite frusen av sig idag så hon ha på sig sin fina tröja som jag gjorde klart igår, innan idag så broderade jag in "Skorpan" på ryggen, riktigt nice blev de:)

Ha fortfarande inte fått min efterlängtande dusch men ska hoppa in där så fort jag ha bloggat färdigt:P
Sitter och funderar på vad vi ska ha och äta idag.. är sugen på kyckling men vi få väl se..

Nu kommer de lite bilder som jag tog nyss, min mobil kamera är faktiskt kanon. Eftersom jag inte har någon kamera(eller jo jag har men de är dålig) så andväner jag min samsung ultra touch och den är riktigt bra.

Tjingeling


Näten som älsklingen kom hem med.. en del av dom


Alla min tre Älsklingar<3


Busen nr 1 med hennes fina tröja..


Busen och lurvtotten nr2


Kommentarer
Postat av: sofie

Sv: Hej, men mej är de toppen :D Själv?

Haha måste betyda att vi har bra smak ;) Söt vovve och tröja :)

kramis

2010-03-21 @ 13:49:46
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0