Torsdag..

Igår bestämde jag ju mig för att följa med älsklinge på sjön, och självklart var jag uppe vid sju för att hänga med honom. Hade ju tänkt att jag skulle få sola lite medans han veckade näten. Men tro ni inte att de blåser, inte mycket men tillräckligt för att jag inte ska ta av mig och lägga mig i bikini. Ne istället få jag sitta med mjukisbyxor, jack och till och med en filt på mig att att inte frysa. Få se om de bli ett nytt försök imorgon.

JYSK ringde, innan och berättade att våran nya soffa hade kommit. Så den ska vi åka och hämta sen. Han kunde inte svara på om våra köksstolar hade kommit men hoppas. Sara ska följa med oxå, kul kul...

Nu när jag körde hem så körde jag inom Hannah och Jimmy för att kolla på deras lilla son. Sebasitan ska han heta, och han är hur söt och gullig som helst, och man kan sitta och stirra på honom i timamr.Man bli til och med lite sugen själv ..
Dom fick en jättesöt Bamsebody av mig och Chrille. hoppas att den kommer till användning.

Nehe nu ska jag se om jag kan gå ut i solen lite och läsa innan vi ska å¨ka..


Påslakanet jag köpte igår.. Med JOrdgubbar på.. Ni förstår ju att jag inte kunde hålla mig.

Kommentarer
Postat av: Liinda

Åh, Sebastian vilket fint namn! :D jag trodde nästan Gustav eller döpte deras kompisar sin son till de? =)

Jag vill me se, tror säkert att han e världens sötaste :D Jag e avundsjuk!

2010-06-03 @ 23:27:29
URL: http://vadjagkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0