Liten sammanfattning..

Fredag..midsommarafton
Började med att vi låg i sängen till klockan var elva,.Härlig start.
Vid två tiden åkte vi upp till svärföräldrarna där midsommarfirandet skulle vara. Malin gjorde iordning mitt hår och de blev riktigt bra.
Sen åkte vi till bygdegården där de bl.a va dans runt midsommarstången.Vi var där till klockan var halv fem. Då blev de färd hemmåt och en stor midsommarmåltid med mycket fisk inblandat vilket inte uppskattades av mig men jag åt de som var utan fisk så mätt blev jag ialla fall.
Hade riktigt kul, blev volleybollspelande på kvällen oxå.
Jag åkte hem runt halv tre tiden medans min sambo inte kom hem förän kl fem på morgonen och märkte inte ens de.

Lördag..
Sängen var vår bäste vän fram till tolv tiden då älsklinge åkte upp till svärföräldrarna där han skulle rätta till lite nät, och senare blev de en stor grillning hos dom oxå, med revben, fisk och mina goa tacospett.
Mys hemma med film på kvällen.

Söndag..
Rättade vi till och tvättade alla näten som vi skulle lägga ut idag och sen blev de film o go mat hemma.

IDag...
Gick vi tillsammans upp vid halv nio för att åka o lägga ut nät. gick jättebra ocg tog bara två timmar.
Så nu är jag här hemma och ska snart göra iordning mig för att åka in till stan, ska skaffa nya p-piller och även köpa allergitabletter till sambon.
Imorgon ska Malin klippa mig, hon har ju prov i skolan på klippning så då ska jag vara med, kommer bli gött o få håret klipp, så risigt nu.




Jag på midsommarafton




Kommentarer
Postat av: Liinda

haha ne chrille och jag åkte 4hjuling och retade en massa folk. hahaha

2010-06-28 @ 19:44:41
URL: http://vadjagkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0